Γράφε Ελληνικά και ας είναι και ανορθόγραφα.!!

Σε εποχές που βασιλεύει το ψέμα, η διάδοση της αλήθειας είναι πράξη επαναστατική .

ΔΕΝ ΕΚΠΡΟΣΩΠΩ ΚΑΝΕΝΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΕ ΕΚΠΡΟΣΩΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ.

«Ἐδῶ ζῆ, ἀναπνέει, πάλλεται, ἰδέα ΕΛΕΥΘΕΡΑ, γενναὶα, αποφασιστική».

Δεδομένου ότι ο σκοπός του παρόντος blog είναι MH ενημερωτικός και καθαρά ΨΥΧΑΓΩΓΙΚΟΣ, αν σας θίγει καθ'οποιονδήποτε τρόπο, επικοινωνήσετε μαζί μας για να επανορθώσουμε άμεσα. Όλα όσα ακολουθούν είναι προϊόντα της φαντασίας μας ή της δικής σας. Οποιαδήποτε ομοιότητα με πραγματικά πρόσωπα ή καταστάσεις είναι ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΙΚΗ!



Πέμπτη, 23 Μαρτίου 2017

ΟΜΑΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΤΑ ΟΑΕΕ


Το σίγουρο είναι ότι αν ΔΕΝ κινηθείτε νομικώς, ΔΕΝ θα δικαιωθείτε.

ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ...

-Να διαγραφώ από τα μητρώα ασφαλισμένων του Ταμείου σας

-Να μου επιστραφούν (ατόκως) τα χρήματα που έχω καταβάλει μέχρι σήμερα για την σύνταξη γήρατος (και για την ιατροφαρμακευτική περίθαλψη διότι ποτέ δεν έχω κάνει χρήση αυτής).

-Να μου αναγνωρισθεί το δικαίωμα ότι ως ελεύθερος επαγγελματίας δεν υπάγομαι στην (υποχρεωτική) ασφάλιση του Ταμείου σας («Ο.Α.Ε.Ε»), αλλά έχω δικαίωμα ελεύθερης επιλογής της ασφαλίσεώς μου.

-Να αναγνωρισθεί (και να αποδεχθείτε) το δικαίωμά μου να συνεχίσω να εργάζομαι στην επαγγελματική μου απασχόληση, χωρίς την υποχρέωση ασφάλισης και καταβολής ασφαλίστρων στο Ταμείο σας στο μέλλον.
Να αναγνωριστεί ο χρόνος προϋπηρεσίας μου (ασφαλίσεώς μου) στο ταμείο σας ως μη συντάξιμος καθώς και η μη απονομή των πάσης φύσεως συνταξιοδοτικών παροχών του Ταμείου σας.
 
Η διαδικασία της συμμετοχής είναι απλή. 
Μπορείτε να αποστείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνση tlyseis@gmail.com
 ενημερώνοντας για την συμμετοχή σας. 
 
Τα στοιχεία που χρειαζόμαστε είναι Ονοματεπώνυμο, email και κινητό τηλέφωνο. 
 
Όποιος επιθυμεί μπορεί αντί για ηλεκτρονικό μήνυμα να καλέσει τηλεφωνικά στο 6985855730
 

 http://t-lyseis.blogspot.gr/2017/03/blog-post_65.html

Πηγή