Γράφε Ελληνικά και ας είναι και ανορθόγραφα.!!

Σε εποχές που βασιλεύει το ψέμα, η διάδοση της αλήθειας είναι πράξη επαναστατική .

ΔΕΝ ΕΚΠΡΟΣΩΠΩ ΚΑΝΕΝΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΕ ΕΚΠΡΟΣΩΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ.

«Ἐδῶ ζῆ, ἀναπνέει, πάλλεται, ἰδέα ΕΛΕΥΘΕΡΑ, γενναὶα, αποφασιστική».

Δεδομένου ότι ο σκοπός του παρόντος blog είναι MH ενημερωτικός και καθαρά ΨΥΧΑΓΩΓΙΚΟΣ, αν σας θίγει καθ'οποιονδήποτε τρόπο, επικοινωνήσετε μαζί μας για να επανορθώσουμε άμεσα. Όλα όσα ακολουθούν είναι προϊόντα της φαντασίας μας ή της δικής σας. Οποιαδήποτε ομοιότητα με πραγματικά πρόσωπα ή καταστάσεις είναι ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΙΚΗ!



Πέμπτη, 11 Μαΐου 2017

Φασίστες δημοκράτες του ΠΑΜΕ. Ίδιοι πάντα θα είναι. Στο βίντεο μπορείτε να δείτε πως βγάζουν εκτός του Περιφερειακού .Συμβουλίου τον Θ.Τζήμερο





σσΚ: Που είναι το βίντεο που γρονθοκοπεί την Μπαλού ρε αληταριά?!
Ποιος τρώει ξύλο εδώ, η Μπαλού ή ο Τζήμερος ρε αλήτες ;;;;
Είναι πραγματικά καταπληκτικό το κεκτημένο δικαίωμα άσκησης βίας που έχουν αυτά τα άτομα, ατιμωρητί πλήρως.
Έχω μια αμυδρή υποψία, ότι τον τραμπούκισαν και τον πέταξαν έξω πρώτα, και μετά όταν κατάλαβαν ότι έχουν καταγραφεί σε κινητά σκέφτηκαν την ιστορία του "γρονθοκοπήματος" στην δημοτική σύμβουλο για να στρεψοδικήσουν. Ετούτη η υποψία μου ενισχύεται κι απ'την αντίδραση της Μπαλού όταν της είπε ο Χατζηνικολάου ότι "ο Τζήμερος ζητάει να δημοσιευτεί το βίντεο απ'το κλειστό κύκλωμα παρακολούθησης". Το πήρε λίγο παγωμένα κι απάντησε πως ότι και να βγει δεν έχει σημασία διότι "είμαι η Μπαλού, είμαι μέλος του ΚΚΕ, κι αυτό μου δίνει καθαρότητα" και κάτι τέτοια κουφά