Γράφε Ελληνικά και ας είναι και ανορθόγραφα.!!

Σε εποχές που βασιλεύει το ψέμα, η διάδοση της αλήθειας είναι πράξη επαναστατική .

ΔΕΝ ΕΚΠΡΟΣΩΠΩ ΚΑΝΕΝΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΕ ΕΚΠΡΟΣΩΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ.

«Ἐδῶ ζῆ, ἀναπνέει, πάλλεται, ἰδέα ΕΛΕΥΘΕΡΑ, γενναὶα, αποφασιστική».

Δεδομένου ότι ο σκοπός του παρόντος blog είναι MH ενημερωτικός και καθαρά ΨΥΧΑΓΩΓΙΚΟΣ, αν σας θίγει καθ'οποιονδήποτε τρόπο, επικοινωνήσετε μαζί μας για να επανορθώσουμε άμεσα. Όλα όσα ακολουθούν είναι προϊόντα της φαντασίας μας ή της δικής σας. Οποιαδήποτε ομοιότητα με πραγματικά πρόσωπα ή καταστάσεις είναι ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΙΚΗ!



Πέμπτη, 4 Μαΐου 2017

Π Ρ Ο Δ Ο Σ Ι Α ! Π Ρ Ο Κ Λ Η Σ Η !! Ο Εχθρός Βρίσκεται (ΚΑΙ) Εντός των Πυλών… Νέα ΑΙΣΧΡΗ ΕΙΣΟΔΟΣ στα Βιβλία Ιστορίας !!!



ΞΥΠΝΗΣΤΕ! ΣΒΗΝΟΥΝ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ! – ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΘΑ ΔΙΝΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗ ΤΩΝ ….
ΜΠΑΧΑΡΙΚΩΝ (!) ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΗΡΩΕΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ !!!

΄Εχω μπροστά μου το Σχέδιο Προγραμμάτων Σπουδών, για το μάθημα της Ιστορίας στο Δημοτικό, στο Γυμνάσιο και στην α’ Λυκείου.
Εγράφη από ομάδα επιστημόνων στο πλαίσιο του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής. (Του κ.Κωνσταντίνου Χολέβα, Πολιτικού επιστήμονος).
Μεταξύ των συντακτών βρίσκουμε τον κ. Γεώργιο Κόκκινο, συγγραφέα σχολικού εγχειριδίου Ιστορίας, το οποίο αποσύρθηκε από τον υπουργό Παιδείας του ΠΑΣΟΚ Πέτρο Ευθυμίου, επειδή μιλούσε ΑΠΑΞΙΩΤΙΚΑ για τον απελευθερωτικό αγώνα της Κύπρου!
Βρίσκουμε επίσης την κυρία Χριστίνα Κουλούρη, η οποία υποστήριξε με φανατισμό το (ΤΡΙΣΑΘΛΙΟ) βιβλίο του «συνωστισμού» της κυρίας Ρεπούση.
Επισημαίνω τα κυριότερα σημεία που προκαλούν την έντονη αντίδρασή μου: Η νέα πρόταση θέλει να γκρεμίσει την πρωτοκαθεδρία της πολιτικής Ιστορίας και να δώσει έμφαση στην τέχνη, στο περιβάλλον, στις μειονότητες, στον συνδικαλισμό κ.λπ.
Διαφωνεί με την διδασκαλία στρατιωτικών και διπλωματικών γεγονότων και δεν επιθυμεί την προβολή μεγάλων προσωπικοτήτων.
Πιστεύω ότι αυτό είναι λάθος.
Πρέπει πρώτα να μάθουν τα παιδιά μας την αφήγηση των πολιτικών γεγονότων, να γνωρίζουν τους ήρωες του πολέμου και της ειρήνης, να τιμούν αυτούς που έχυσαν το αίμα τους κατά τη διαχρονική πορεία του Ελληνισμού. Τα υπόλοιπα θέματα είναι δευτερεύοντα.
Στην πρόταση για αλλαγή της Ιστορίας, δεν γίνεται λόγος περί Τουρκοκρατίας, αλλά περί οθωμανικής κυριαρχίας. Παρουσιάζουν την τουρκοκρατούμενη Βέροια, σαν μία «πολυθρησκειακή κοινωνία»! Είναι προφανής η διάθεση των συντακτών, να ξεχάσουμε τι υποφέραμε από τους Τούρκους.
Είναι σαφής η προσπάθεια αποεθνικοποιήσεως και αφελληνισμού της ύλης. Στην γ΄ Δημοτικού προτείνουν να διδαχθεί η ελληνική μυθολογία σε συνδυασμό με μύθους δεκάδων …άλλων λαών. Ατυχής και αντιπαιδαγωγική αντίληψη.
Στη δ΄ Δημοτικού καταργούν την Αρχαία Ελληνική Ιστορία (!) και την αντικαθιστούν με την ιστορία της …οικογένειας και του χωριού!
Θα ασχολούνται επί εννέα μήνες τα παιδιά, με μία ύλη που εξαντλείται σε 2-3 ώρες;
Στην ε΄ Δημοτικού συμπιέζουν όλη την Αρχαιότητα και το Βυζάντιο. Ετσι τα Ελληνόπουλα, δεν θα προλάβουν να συνειδητοποιήσουν τη σπουδαιότητα των Περσικών Πολέμων, του Αλεξάνδρου, του Βυζαντινού πολιτισμού…
ΘΑ ΕΙΧΕ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ, ΑΝ Π.Χ.
ΜΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΟΥΣΑΝΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΠΟΥ
ΕΤΟΙΜΑΣΑΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΟΣΟ KΩΜΙΚΟ-ΤΡΑΓΙΚΟ ΕΞΩΦΥΛΛΟ, ΤΙ ΣΤΑ…ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΣΧΕΣΗ
ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ, Η …ΚΟΤΑ ΜΕ ΤΗΝ
ΠΟΛΥΕΝΔΟΞΗ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ;;;;;;;;;;;
ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ;
ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ;
[«ΙΩ.ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣ» – ‘ΟΔΥΣΣΕΙΑΤV’]
Στην στ΄ Δημοτικού και την γ΄ Γυμνασίου προτείνουν συρρίκνωση της ύλης που αναφέρεται στην Ελληνική Επανάσταση. Να ΜΗΝ μαθαίνουν τα παιδιά μας, σε ποιους οφείλουμε την ελευθερία μας.
Στη β΄ Γυμνασίου παρουσιάζουν το ελληνορθόδοξο Βυζάντιο, ως ταυτόσημο με την μεσαιωνική φεουδαρχική Ευρώπη. Σφάλμα και ασέβεια!
Στην γ΄ Γυμνασίου προτείνουν ως αντικείμενο μελέτης, τα εμπορεύματα που διακινούνται τον 19ο αιώνα στο λιμάνι του Πειραιά!
Θεωρούν τα μπαχαρικά, πιο σημαντικά από την εθνική ταυτότητα!