Γράφε Ελληνικά και ας είναι και ανορθόγραφα.!!

Σε εποχές που βασιλεύει το ψέμα, η διάδοση της αλήθειας είναι πράξη επαναστατική .

ΔΕΝ ΕΚΠΡΟΣΩΠΩ ΚΑΝΕΝΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΕ ΕΚΠΡΟΣΩΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ.

«Ἐδῶ ζῆ, ἀναπνέει, πάλλεται, ἰδέα ΕΛΕΥΘΕΡΑ, γενναὶα, αποφασιστική».

Δεδομένου ότι ο σκοπός του παρόντος blog είναι MH ενημερωτικός και καθαρά ΨΥΧΑΓΩΓΙΚΟΣ, αν σας θίγει καθ'οποιονδήποτε τρόπο, επικοινωνήσετε μαζί μας για να επανορθώσουμε άμεσα. Όλα όσα ακολουθούν είναι προϊόντα της φαντασίας μας ή της δικής σας. Οποιαδήποτε ομοιότητα με πραγματικά πρόσωπα ή καταστάσεις είναι ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΙΚΗ!



Κυριακή, 25 Ιουνίου 2017

ΤΡΕΛΟ ΚΑΙ ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ!!! ΒΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ!!!


ΕΛΕΟΣ! Βάζουν …Ιρ α ν ι κ ό κινηματογράφο (!!!) στο μάθημα των Θρησκευτικών!
Διδασκαλία με αναφορές στον …Αλλάχ!
Βάζουν ιρανικό κινηματογράφο στο μάθημα των Θρησκευτικών!...

Ισμήνη Χαραλαμποπούλου – 20/06/2017
Απ’ όλα έχει ο …’μπαξές’ στα νέα βιβλία θρησκευτικών που προωθεί το (‘γαβρόγλειο’) υπουργείο (α-) Παιδείας.
Στα νέα Προγράμματα Σπουδών για το γυμνάσιο στο μάθημα των θρησκευτικών, μεταξύ άλλων περιλαμβάνονται από την ιρανική ταινία “Περσέπολις”, προβολή ταινιών Ιρανών σκηνοθετών (!) με θέμα τα παιδιά (Που είναι το σπίτι του φίλου μου, το ψωμί” έως και προβολή ντοκιμαντέρ του Βασίλη Λουλέ και την Σαχάντα (ομολογία πίστεως και τον Αλλάχ, Ο μοναδικός και παντοδύναμος κύριος του κόσμου , ένας ελεήμων και φιλέσπλαχνος θεός και τα ονόματα του Αλλάχ!!!…
Επίσης , στις ενδεικτικές δραστηριότητες μεταξύ άλλων, υπάρχει η “Ιδεοθύέλλα ο Ξένος”, παρουσίαση της σκηνής, “Οι Μοραβοί έχουν αλφάβητο”, ενώ ως ανάλυση υπάρχει το θέμα “Μετανάστευση και προσφυγιά», με στόχο να κατανοηθεί ο δραματικός χαρακτήρας της ανθρώπινης ιστορίας…
[Πηγή: ‘protothema.gr’]
—————————————————————–
(ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΠΟΤΕ, ΝΑ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΙ ΤΑΧΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΟ ΙΡΑΝ, ΤΟΝ …ΑΓΙΟ ΙΩΑΝΝΗ ΤΟΝ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ; Ή ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΙΩΑΝΝΗ ΤΟΝ ΔΑΜΑΣΚΗΝΟ;
ΠΟΣΟ ΑΡΡΩΣΤΗΜΕΝΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ;
ΠΟΣΟ ΒΑΘΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΛΟΙΩΣΗ;
ΠΟΣΟ ΙΣΧΥΡΟΙ ΠΙΑ, ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΞΩΘΕΣΜΙΚΟΙ ΚΥΚΛΟΙ ΤΩΝ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΩΝ;
ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΚΑΙ Η …»ΚΟΥΤΣΗ ΜΑΡΙΑ», ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ «ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΝ» ΤΟΥΣ ΚΥΚΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ;
ΠΟΣΟ …ΜΑΚΑΡΙΩΣ «ΥΠΟΧΡΕΟΥΤΑΙ» ΝΑ ΚΟΙΜΑΤΑΙ Η ΙΕΡΑ ΣΥΝΟΔΟΣ, ΜΑΖΙ – ΕΝΝΟΕΙΤΕ! – ΜΕ ΤΟΝ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟ;
ΚΑΙ «ΕΠΕΙΔΗ» Ο ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΟΣ & ΥΣΤΕΡΟΒΟΥΛΟΣ κ.ΙΕΡΩΝΥΜΟΣ, «ΑΠΕΙΛΗΣΕ» ΤΟΥΣ ΣΥΝΟΔΙΚΟΥΣ ΝΑ ΜΗΝ «ΤΑΡΑΖΟΝΤΑΙ» ΓΙΑΤΙ ΤΑΧΑ & ΔΗΘΕΝ, Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΘΑ ΒΑΛΛΕΙ ΟΡΙΟ ΗΛΙΚΙΑΣ ΣΤΟΥΣ ΙΕΡΑΡΧΕΣ, ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ, ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΣΧΕΔΟΝ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΑΚΙΑ;
ΠΟΤΕ ΘΑ ΠΑΨΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΙΣΧΟΣ, Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΝΑ ΥΠΟΚΥΠΤΕΙ ΣΙΩΠΗΛΗ ΚΑΙ ΠΕΙΘΗΝΙΑ ΣΤΟΝ (ΕΚΑΣΤΟΤΕ) Κ Α Ι Σ Α Ρ Α;
ΔΕΝ ΔΙΔΑΧΘΗΚΑΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΤΙΣ ΘΕΟΛΟΓΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ ΠΟΥ ΕΒΓΑΛΛΑΝ ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΑΡΧΙΕΡΕΙΣ;
ΓΙΑ ΑΦΟΡΕΙΣΤΕ 10 ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ!
ΓΙΑ ΑΠΑΓΟΡΕΨΤΕ ΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΝΑΟΥΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ, ΣΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ!
ΚΑΙ ΤΙ ΡΟΛΟ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ «ΠΑΙΖΟΥΝ» ΟΙ 3 «ΑΓΙΟΙ» ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΣ, ΥΔΡΑΣ & ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΠΟΛΕΩΣ; ΠΟΥ ΔΕΝ ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ «ΑΝΟΙΞΕΙ» ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΤΟΥΣ ΣΥΝΟΔΙΚΟΥΣ, ΑΛΛΑ ΝΑ «ΠΕΣΕΙ ΣΤΑ ΜΑΛΑΚΑ»;;;

ΚΟΙΤΑΞΤΕ …ΟΙΚΕΙΟΤΗΤΑ, ΑΝΕΣΗ ΚΑΙ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ… ΗΜΑΡΤΟΝ ΚΥΡΙΕ! ΗΜΑΡΤΟΝ…
ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΚΟΥΡΑΓΙΟ, Ε;
ΣΑΣ «ΚΡΑΤΟΥΝ» ΠΑΝΤΑΧΟΘΕΝ, Ε;)
«Π Α Π Α Φ Λ Ε Σ Σ Α Σ»