Γράφε Ελληνικά και ας είναι και ανορθόγραφα.!!

Σε εποχές που βασιλεύει το ψέμα, η διάδοση της αλήθειας είναι πράξη επαναστατική .

ΔΕΝ ΕΚΠΡΟΣΩΠΩ ΚΑΝΕΝΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΕ ΕΚΠΡΟΣΩΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ.

«Ἐδῶ ζῆ, ἀναπνέει, πάλλεται, ἰδέα ΕΛΕΥΘΕΡΑ, γενναὶα, αποφασιστική».

Δεδομένου ότι ο σκοπός του παρόντος blog είναι MH ενημερωτικός και καθαρά ΨΥΧΑΓΩΓΙΚΟΣ, αν σας θίγει καθ'οποιονδήποτε τρόπο, επικοινωνήσετε μαζί μας για να επανορθώσουμε άμεσα. Όλα όσα ακολουθούν είναι προϊόντα της φαντασίας μας ή της δικής σας. Οποιαδήποτε ομοιότητα με πραγματικά πρόσωπα ή καταστάσεις είναι ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΙΚΗ!



Πέμπτη, 6 Ιουλίου 2017

ΣΚΑΕΙ ΒΟΜΒΑ ΜΕΓΑΤΟΝΩΝ για Μεγάλη Πολυεθνική και την »θυγατρική» Διαφημιστική της – Στο στόχαστρο της Δικαιοσύνης το πάρτυ εκατομμυρίων!


Μόνο τυχαία δεν μπορεί να θεωρείται η μαζική αποχώρηση – απόλυση – υποχρεωτική παραίτηση πλειοψηφίας κορυφαίων στελεχών, πριν λίγες ημέρες, της εν λόγω Πολυεθνικής που δραστηριοποιείται στην Ελλάδα...

Πρόκειται για Πολυεθνική που βρίσκεται στο Top 3 της ελληνικής αγοράς και το νέο σκάνδαλο εκατομμυρίων που έχει μπει στο στόχαστρο της Ελληνικής Δικαιοσύνης, έμπειρα στελέχη της αγοράς το χαρακτηρίζουν ως »NOVARTIS Νούμερο 2»!
Στην ουσία, επρόκειτο για ένα παιχνίδι »τριγωνικών συναλλαγών» δεκάδων εκατομμυρίων ετησίως, από το οποίο πλούτισαν αρκετά πρωτοκλασάτα στελέχη, τόσο της Πολυεθνικής όσο και της »θυγατρικής» της Διαφημιστικής (Mediashop), το οποίο εξυπηρετούσε τους γνωστούς σκοπούς!
Το 24ωρο έχει στη διάθεσή του και οικονομικά στοιχεία, από τα οποία μπορεί να καταλάβει και ο πιο αδαής πώς »παιζόταν το παιχνίδι».
Αξιόπιστη Κυβερνητική πηγή μας ανέφερε κατά λέξη ότι »Το πάρτυ των διαφημιστικών τελειώνει με ΣΥΡΙΖΑ, αυτή είναι μόνο η αρχή», αποκαλύπτοντας ουσιαστικά τη βούληση της Συγκυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ να καθαρίσει το θολό τοπίο που επικρατεί στον άναρχο χώρο της διαφημιστικής αγοράς, ιδίως σε περιπτώσεις όπως την προαναφερόμενη, όπου υπάρχουν πολλά ανοιχτά ζητήματα!
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ »ΘΥΓΑΤΡΙΚΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗΣ»:
Η »θυγατρική» διαφημιστική διαχειριζόταν ουσιαστικά το διαφημιστικό budget της Πολυεθνικής, η οποία έχει στη διάθεσή της δεκάδες δημοφιλή προϊόντα, για αυτό και όπως θα δείτε, μιλάμε για διαφημιστική δαπάνη αρκετών εκατομμυρίων ευρώ!
Σύμφωνα με τα στοιχεία που έχουμε στα χέρια μας, το 2015, το mediashop της Πολυεθνικής δήλωσε ακαθάριστα έσοδα 36.760.369 ευρώ!
Από αυτά, τα φορολογητέα κέρδη ανήλθαν σε 640.000 ευρώ, ενώ τα καθαρά κέρδη σε μόλις 446.000 ευρώ!
Δηλαδή, μιλάμε για ποσοστό κέρδους της τάξεως του 1% !
Το »μεγάλο παιχνίδι» όμως παίχτηκε κατά το οικονομικό έτος 2016!
Δηλώθηκαν ακαθάριστα έσοδα 33.838.326 ευρώ και άκουσον άκουσον… Ζημιά 228 ευρώ και φυσικά κέρδος 0 ευρώ!
Πώς γίνεται τώρα μια εταιρία να έχει ακαθάριστα έσοδα περίπου 34.000.000 και να βγάζει ζημιές, είναι άλλο θέμα, το οποίο μάλλον θα πρέπει να διδαχθεί και στα Οικονομικά Πανεπιστήμια της χώρας. 

unnamedΟι 10 πολυεθνικές που ελέγχουν σχεδόν οτιδήποτε τρώμε 

ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΜΕ ΤΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ, ΤΙΣ ΒΙΛΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΙΣΙΝΕΣ
Την ίδια στιγμή που στη διαφημιστική καταγράφονταν ζημιές, πρωτοκλασάτα στελέχη εμφανίζονται να κάνουν ζωή κροίσου, με πισίνες, βίλες, σκάφη και τραπεζικούς λογαριασμούς εκατομμυρίων.
Μάλλον θα ήταν πολλά τα μπόνους για την επίτευξη των στόχων του 1% ή της ζημιάς!
ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ
Η Ελληνική Δικαιοσύνη, σύμφωνα με εγκυρότατες πηγές, ήδη ψάχνει εξονυχιστικά το τρίγωνο Πολυεθνικής – Διαφημιστικής – Στελεχών και στο επόμενο χρονικό διάστημα αναμένονται ραγδαίες εξελίξεις, αφού σύμφωνα με τα πρώτα ευρήματα, μάλλον μιλάμε για νέο τεράστιο σκάνδαλο, επιπέδου NOVARTIS !