Γράφε Ελληνικά και ας είναι και ανορθόγραφα.!!

Σε εποχές που βασιλεύει το ψέμα, η διάδοση της αλήθειας είναι πράξη επαναστατική .

ΔΕΝ ΕΚΠΡΟΣΩΠΩ ΚΑΝΕΝΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΕ ΕΚΠΡΟΣΩΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ.

«Ἐδῶ ζῆ, ἀναπνέει, πάλλεται, ἰδέα ΕΛΕΥΘΕΡΑ, γενναὶα, αποφασιστική».

Δεδομένου ότι ο σκοπός του παρόντος blog είναι MH ενημερωτικός και καθαρά ΨΥΧΑΓΩΓΙΚΟΣ, αν σας θίγει καθ'οποιονδήποτε τρόπο, επικοινωνήσετε μαζί μας για να επανορθώσουμε άμεσα. Όλα όσα ακολουθούν είναι προϊόντα της φαντασίας μας ή της δικής σας. Οποιαδήποτε ομοιότητα με πραγματικά πρόσωπα ή καταστάσεις είναι ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΙΚΗ!



Κυριακή, 14 Ιανουαρίου 2018

Πώς να αποζημιωθείτε για αεροπορικές καθυστερήσεις

Ακυρώθηκε η πτήση σας ή είχατε καθυστέρηση πάνω από 3 ώρες; Ενδέχεται το πιθανότερο να δικαιούστε αποζημίωση και για να τη διεκδικήσετε μπορεί να σας βοηθήσει η Airhelp, η οποία αποτελεί τη μεγαλύτερη υπηρεσία και τη δημοφιλέστερη εφαρμογή για επιβάτες που έχουν ζήσει καθυστερήσεις ή ακυρώσεις πτήσεων....


Από την ίδρυσή της το 2013 μέχρι σήμερα, η εταιρεία έχει βοηθήσει περισσότερο από πέντε εκατομμύρια επιβάτες παγκοσμίως να επιλύσουν ζητήματα που σχετίζονται με την πτήση τους. Με έδρα τη Νέα Υόρκη, η AirHelp έχει παρουσία σε 30 χώρες, εξυπηρετεί σε 15 γλώσσες και έχει ανθρώπινο δυναμικό πάνω από 500 υπαλλήλους παγκοσμίως.
Αφορμή για το δημοσίευμά μας, υπήρξε μια προσωπική εμπειρία με την Αirhelp, πριν από δύο χρόνια. Συγκεκριμένα, μετά από επτάωρη καθυστέρηση της πτήσης μας, πληροφορηθήκαμε από ένα οικείο πρόσωπο ότι δικαιούμαστε αποζημίωση και πως η συγκεκριμένη εταιρεία μπορεί να μας βοηθήσει, μέσω διαμεσολάβησης, να την εξασφαλίσουμε.
Στη συνέχεια, αφού ψάξαμε για την εταιρεία στο διαδίκτυο, υποβάλαμε αίτηση στην ιστοσελίδα της εταιρείας και ακολουθώντας τα απλά βήματα της διαδικασίας, εντός περίπου δέκα ημερών ενημερωθήκαμε ότι εξασφαλίσαμε την αποζημίωση που δικαιούμαστε. Ακολούθως επιλέξαμε τον τρόπο που επιθυμούμε να αποσταλούν τα χρήματα και εντός δύο ημερών το χρηματικό ποσό ήταν κατατεθειμένο στον λογαριασμό μας. Να αναφέρουμε ότι η εταιρεία κρατάει ως αντίτιμο για τις υπηρεσίες που προσφέρει το ένα τέταρτο του χρηματικού ποσού που δικαιούται ο επιβάτης, εφόσον αποζημιωθεί.
Όπως μας ανέφερε η κα Χρύσα Πομόνη, υπεύθυνη επικοινωνίας της Airhelp στην Ελλάδα, 190 πτήσεις στο Αεροδρόμιο Λάρνακας και 20 πτήσεις στο Αεροδρόμιο Πάφου ακυρώθηκαν ή είχαν καθυστέρηση πάνω από 3 ώρες το 2017, οπότε οι 14.100 επηρεαζόμενοι επιβάτες των πτήσεων δικαιούνται αποζημίωση, η οποία συνολικά ανέρχεται στο χρηματικό ποσό των 4.5 εκατομμυρίων ευρώ, με μέσο όρο 320 ευρώ ανά επιβάτη.
Νικολέττα Κουρούσιη
philenews.com